לקוחות נכבדים,
הזמנת אירוע מתבצעת אך ורק באמצעות טופס זה. אין "סגירה טלפונית" או בע"פ.
כמו כן, אין למלא טופס סגירת אירוע מבלי שדיברתם איתי קודם לכן (050-6446000)
וקיבלתם אישור שהמועד המבוקש פנוי.

לקוח שיישלח טופס סגירת אירוע לפני שווידא מולי שהמועד המבוקש אכן פנוי - בקשתו לא תאושר.
אישור סופי על סגירה יישלח באמצעות הודעת SMS\טלפון ממני.

כמו כן, שימו לב:
אין שמירת תאריכים ו\או שעות!!! סגירת אירוע בשיטת "כל הקודם זוכה".
נניח ו-2 לקוחות שונים מילאו טופס סגירת אירוע על אותו תאריך ושעה, הלקוח שיזדרז וישלח את הטופס שלו ראשון, הוא זה שיקבל אישור סגירה. 
הלקוח השני, יוכל ליצור קשר ולקבל תאריכים נוספים.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
תאריך האירוע
 
*
*

תזכורת: הפרסים בחבילה כלולים עד 30 ילדים המגיעים בפועל.
מעבר לכך, 3 ש"ח לילד עבור קסם אישי, 2 ש"ח עבור בלון צורה
אין צורך להתחייב מראש אבל כן לציין כמות מקסימלית שלא ייחסר.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
*
*

לקוחות נכבדים, לתשומת לבכם! באזורים מרוחקים מאזור מגורי (נתניה), תיתכן תוספת תשלום מעבר למצוין באתר, עבור נסיעות

*
*
*
*

למייל זה אשלח אישור על קבלת ההזמנה + העתק של טופס ההזמנה
בנוסף, תצורפו לרשימת התפוצה שלי (אל דאגה! בלי חפירות, רק דברים שווים)

מדיניות ביטולים/דחיית אירוע:

1. לאחר סגירת מועד לאירוע, הוא מובטח לכם ואינו מוצע יותר ללקוחות אחרים.
2. לקוח המבטל אירוע מכל סיבה שהיא לאחר שליחת הטופס הנ"ל, יחויב ב-30% מסך העסקה.
3. בעת ביטול של פחות מ-7 ימים לפני מועד האירוע, יחויב הלקוח ב-50% מסך העסקה.
4. בעת ביטול של 3 ימים ומטה ממועד האירוע, יחויב הלקוח על מלוא סכום העסקה.
5. במקרה של דחיית אירוע מכל סיבה שהיא, על הלקוח לשריין מיידית תאריך חלופי
תוך תיאום מול רועי ובתנאי שהמועד החדש פנוי.
היה ולקוח לא שריין תאריך חלופי במועד הביטול, יהא עליו לשלם את דמי הביטול
לפי המופיע בסעיפים 2-4.
6. אופן תשלום דמי הביטול יתבצע בהעברה בנקאית או דרך יישומון Paybox.
7. ידוע לי כי סגירת אירוע מהווה התחייבות הדדית מטעם שני הצדדים לקיומו.

*

כבר הגבת.

ניתן לשלוח טופס זה רק פעם אחת.