1. לאחר סגירת מועד לאירוע, הוא מובטח לכם ואינו מוצע יותר ללקוחות אחרים.2. לקוח המבטל אירוע מכל סיבה שהיא לאחר שליחת הטופס הנ"ל, יחויב ב-30% מסך העסקה.3. בעת ביטול של פחות מ-7 ימים לפני מועד האירוע, יחויב הלקוח ב-50% מסך העסקה.4. בעת ביטול של 3 ימים ומטה ממועד האירוע, יחויב הלקוח על מלוא סכום העסקה.5. במקרה של דחיית אירוע מכל סיבה שהיא, על הלקוח לשריין מיידית תאריך חלופיתוך תיאום מול רועי ובתנאי שהמועד החדש פנוי.היה ולקוח לא שריין תאריך חלופי במועד הביטול, יהא עליו לשלם את דמי הביטוללפי המופיע בסעיפים 2-4.6. אופן תשלום דמי הביטול יתבצע בהעברה בנקאית או דרך יישומון Paybox.7. ידוע לי כי סגירת אירוע מהווה התחייבות הדדית מטעם שני הצדדים לקיומו.